info@gstravel.gr
+30 210 37 16 300

H διοίκηση της εταιρείας GS Travel S.A. που δραστηριοποιείται στο χώρο της παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών περισσότερα από 30 χρόνια, δεσμεύεται για τη συνεχή επιδίωξη υψηλής ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες της που αφορούν σε ταξίδια για επαγγελματικούς και λοιπούς σκοπούς ή σκοπούς αναψυχής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά και στη διοργάνωση εταιρικών συναντήσεων και εκδηλώσεων, ώστε να είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις των πελατών της.

Για την επίτευξη του σκοπού αυτού και για την συστηματοποίηση του τρόπου ικανοποίησης των πελατών της η διοίκηση της εταιρείας έχει αναλάβει δέσμευση ως προς τα παρακάτω:

  1. Εφαρμογή συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ΙSO 9001:2015 και συνεχή αξιολόγηση και βελτίωση της αποτελεσματικότητας του.
  2. Καθορισμό στόχων ποιότητας και αξιολόγηση της επίδοσης, τόσο της εταιρείας συνολικά, όσο και των διαφόρων λειτουργικών τομέων της.
  3. Αναγνωρίζει και αξιολογεί το πλαίσιο λειτουργίας της που επηρεάζει τον σκοπό, τους στόχους και τη βιωσιμότητά της.
  4. Εφαρμόζει διεργασίες και φροντίζει για τη συνεχή βελτίωσή τους και διεξάγει τους απαιτούμενους ελέγχους επιβεβαίωσης και επαλήθευσης τους, βάσει καθορισμένων προδιαγραφών.
  5. Τηρεί τις Νομικές και Κανονιστικές απαιτήσεις.
  6. Διερευνά σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών, καθώς και παρακολουθεί τις εξελίξεις της παγκόσμιας αγοράς, με σκοπό την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και σύγχρονων πρακτικών που εξασφαλίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών και τη βιωσιμότητά της.
  7. Διασφαλίζει κατάλληλα μέσα και συνθήκες για την παροχή των υπηρεσιών της και τη συνεχή αναβάθμισή τους.
  8. Διαμορφώνει την κατάλληλη ομάδα για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και διενεργεί εκπαιδεύσεις για την αναβάθμιση της γνώσης και των δεξιοτήτων της.

 

Επιδίωξη της Εταιρείας GS Travel s.a. αποτελεί η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει, ώστε να δομείται σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Επιπλέον, καθήκον όλων των εργαζόμενων που συμμετέχουν στη λειτουργία του συστήματος ποιότητας που εφαρμόζουμε, είναι όχι μόνο η τήρησή του, αλλά και η ενεργή συμβολή στη βελτίωση των εφαρμοζόμενων διαδικασιών και δραστηριοτήτων.

Dubai escorts Escort Berlin Seks hikayeleri Sex hikayeleri Porno izle

pg slot